Het zijn er one, two, three maar van wie o wie?
(one two three maar van wie o wie?)
Het zijn er four, five, six maar ik weet nog niks
(four, five, six maar ik weet nog niks)
Het zijn er one, two, three maar van wie o wie?
(one two three maar van wie o wie?)
Het zijn er four, five, six maar ik weet nog niks
(four, five, six maar ik weet nog niks).
Dit filmpje kan goed als instructiemateriaal voor een les op het digibord worden getoond. Steeds meer scholen en leerkrachten doen ervaring op met digitale schoolborden. Van deze digiborden wordt veel verwacht, want als ze goed worden ingezet kan het digibord het onderwijs versterken en zelfs fundamenteel veranderen. Vrijwel iedereen gaat er van uit dat digitale schoolborden het onderwijs kunnen verrijken en misschien zelfs verbeteren. De borden geven zoveel extra mogelijkheden voor zowel kennisoverdracht als kennisconstructie, dat onderwijswinst niet uit kan blijven.
Geschikt voor: Groep 5, Groep 6, Groep 7, Groep 8
Vakgebieden: Muziek, Sociaal-emotioneel